Har du brug for hjælp til fakturering i Greve, Taastrup eller omegn?
Så står jeg klar til at hjælpe dig.
Jeg kan naturligvis også yde min assistance i forbindelse med andre dele af regnskabet såsom bogføring og lønregnskab. Uanset hvilken eller hvilke af mine ydelser du ønsker at gøre brug af, så skræddersyer jeg en løsning til dig og din virksomhed.
Der findes to forskellige typer fakturaer; den almindelige faktura og den forenklede faktura.
Uanset fakturaform er der en række lovbestemte krav til indholdet.
Både køber og sælger skal have en faktura hver, og du skal som virksomhed opbevare fakturaer i fem år.
Derudover skal fakturanummeret altid være fortløbende, dvs. at den næste faktura altid skal have det næste nummer i rækken.
En almindelig faktura udstedes ved salg over 3.000 kr. og skal indeholde:
En forenklet faktura kan udstedes, hvis du sælger varer eller ydelser til privatpersoner eller momsregistrerede virksomheder under 3.000 kr.
Den skal indeholde:
Jeg kan fakturere dine kunder for dig, hvis du sender mig en mail med de konkrete oplysninger.
Ønsker du selv at fakturere, kan jeg rådgive dig omkring de gældende love og regler. Det gælder også, hvis du driver en nystartet virksomhed. Kontakt mig og hør mere på telefon: 29 62 26 30 eller e-mail: pk@planadm.dk.
Et regnskab er kort fortalt en opgørelse over dine udgifter og dine indtægter i din virksomhed.
Et regnskab indeholder som regel en resultatopgørelse og en balance.
Resultatopgørelsen viser, om din virksomhed har haft overskud eller underskud. Mens en regnskab-balance er et udtryk for værdierne af det, din virksomhed skylder eller ejer, når regnskabet bliver udarbejdet.
“Jeg har været utrolig glad for Pernille som nyopstartet selvstændig.
Hun er god til at forklare det man ikke lige selv har styr på med tal.
Hun er meget kompetent og altid smilende og hjælpsom samt altid til at komme i kontakt med.
Herfra skal lyde mine varmeste anbefalinger.”
“Pernille er super god til sit job, og vender hurtigt tilbage på spørgsmål og mails.
Hun får tingene gjort i god tid, og alt er i den skønneste orden, og så er hun samtidig meget rar at samarbejde med.”
”Det er en fornøjelse at samarbejde med Plan A. Jeg overlader trygt alt bogføring til Pernille, da jeg ved at hun har styr på det.
Selvom Apopro vækster hurtigere, end jeg selv nogle gange kan følge med til, så får Pernille altid tingene gjort til tiden.”
“Pernille har i perioden fra 2009 til 2016 været regnskabsansvarlig i Shoecare ApS. I hele perioden har Pernille udvist høj kompetence, professionalisme, ansvarlighed, stabilitet og loyalitet.
Pernille besidder en god evne til at sætte sig ind i alle nye tiltag fra skat og det offentlige, hvilket jeg sætter stor pris på.
Efter at Shoecare blev solgt til Goodstep AB Sverige, har Pernille startet egen virksomhed under Plan A, hvor jeg som direktør og Pernille, fortsat har et fremragende samarbejde, hvilket er til stor glæde for Goodstep AB.
Hermed min anbefaling.
Ønskes reference står jeg altid til rådighed.”
Pernille Kristoffersen
Vesthegnet 3
2670 Greve
E-mail: pk@planadm.dk
Telefon: 29 62 26 30
Bogføring
Regnskab
Løn
Indberetning til SKAT (Moms)
Forretningsprocesser
Fakturering
Mit navn er Pernille og jeg har over 10 års erfaring inden for regnskab og administration i små og mellemstore virksomheder. Jeg lægger stor vægt på at resultatet er rigtigt, retvisende og færdigt til den aftalte tid.
Jeg tilbyder en tæt personlig kontant, og derigennem opnår jeg et godt kendskab til din virksomhed.