Har du brug for professionel billig hjælp til bogføring i Greve, Roskilde, Køge eller omegn?
Mangler du en bogholder? Så skal du bare tage kontakt til mig.
Jeg har mere end 10 års erfaring som bogholder, og jeg driver i dag min egen enkeltmandsvirksomhed, hvor jeg hjælper små og mellemstore virksomheder, selvstændige og nystartede firmaer med alt inden for bogføring.
Herunder:
Bogføring af løn
Bogføring af kreditorer
Bogføring af bilag m.m.
Bogføring er en registrering af alle transaktioner i din virksomhed.
Dette gælder både transaktioner i forbindelse med køb og salg af varer eller ydelser.
Når du har udgifter eller indtægter, skal det registreres i form af nummererede bilag, så der er system over din finansbogføring.
dag foregår bogføring i langt de fleste virksomheder via et bogføringsprogram, så du hurtigt og nemt kan få et overblik over din virksomheds økonomi. I et regnskabsprogram er der desuden mulighed for at scanne bilagene direkte ind i programmet, så du ikke behøver at gemme fysiske kopier.
Bogføring er nødvendigt for, at du kan få et overblik over din virksomheds indtægter og udgifter.
Du vil med en bogholder også nemt kunne se, hvad du skylder andre, og hvad andre skylder dig.
Ved at sørge for regelmæssig bogføring bliver det meget lettere at udarbejde dit årsregnskab og varetage din momsindberetning.
Bruger du allerede et bestemt regnskabsprogram, kan jeg arbejde videre i det. Har du ikke et, kan jeg sørge for at oprette det for dig.
Der er også mulighed for at flytte dine nuværende regnskaber over i et andet regnskabsprogram, hvis det er nødvendigt.
Du er altid meget velkommen til at kontakte mig ang. priser eller andet, hvis du ønsker et uforpligtende tilbud på bogføring i Greve, Taastrup eller andre steder på Sjælland. Jeg tilbyder en attraktiv bogføring pris på timebasis.
Har du spørgsmål som “Hvad koster en bogholder?” Så kan du ringe og høre mere på telefon: 29 62 26 30, skrive til min e-mail: pk@planadm.dk eller udfylde kontaktformularen her på siden. Så vender jeg tilbage til dig hurtigst muligt.
“Jeg har været utrolig glad for Pernille som nyopstartet selvstændig.
Hun er god til at forklare det man ikke lige selv har styr på med tal.
Hun er meget kompetent og altid smilende og hjælpsom samt altid til at komme i kontakt med.
Herfra skal lyde mine varmeste anbefalinger.”
“Pernille er super god til sit job, og vender hurtigt tilbage på spørgsmål og mails.
Hun får tingene gjort i god tid, og alt er i den skønneste orden, og så er hun samtidig meget rar at samarbejde med.”
”Det er en fornøjelse at samarbejde med Plan A. Jeg overlader trygt alt bogføring til Pernille, da jeg ved at hun har styr på det.
Selvom Apopro vækster hurtigere, end jeg selv nogle gange kan følge med til, så får Pernille altid tingene gjort til tiden.”
“Pernille har i perioden fra 2009 til 2016 været regnskabsansvarlig i Shoecare ApS. I hele perioden har Pernille udvist høj kompetence, professionalisme, ansvarlighed, stabilitet og loyalitet.
Pernille besidder en god evne til at sætte sig ind i alle nye tiltag fra skat og det offentlige, hvilket jeg sætter stor pris på.
Efter at Shoecare blev solgt til Goodstep AB Sverige, har Pernille startet egen virksomhed under Plan A, hvor jeg som direktør og Pernille, fortsat har et fremragende samarbejde, hvilket er til stor glæde for Goodstep AB.
Hermed min anbefaling.
Ønskes reference står jeg altid til rådighed.”
Pernille Kristoffersen
Vesthegnet 3
2670 Greve
E-mail: pk@planadm.dk
Telefon: 29 62 26 30
Bogføring
Regnskab
Løn
Indberetning til SKAT (Moms)
Forretningsprocesser
Fakturering
Mit navn er Pernille og jeg har over 10 års erfaring inden for regnskab og administration i små og mellemstore virksomheder. Jeg lægger stor vægt på at resultatet er rigtigt, retvisende og færdigt til den aftalte tid.
Jeg tilbyder en tæt personlig kontant, og derigennem opnår jeg et godt kendskab til din virksomhed.