Skip to main content
Plan A Administration & Regnskab: “Med Plan A, behøver du ingen plan b”

INDBERETNING TIL SKAT I GREVE & OMEGN – INDBERETNING AF MOMS

Er din virksomhed momsregistreret, skal du sørge for at indberette moms løbende hen over året til SKAT.

Der kan også være andre former for indberetninger, du skal foretage afhængigt af, hvilken virksomhed du driver, herunder f.eks. indberetning af løn til SKAT og punktafgifter.

Jeg kan hjælpe dig med al din indberetning til SKAT i Greve, Solrød, Taastrup og omegn.

HVORNÅR ER SIDSTE FRIST FOR INDBERETNING TIL SKAT?

Hvornår den sidste frist for indberetning til SKAT er afhænger helt konkret af, hvad det er, du skal indberette.

Skal du foretage en indberetning af skat af din egen virksomhed, skal dette gøres senest d. 1. juli 2020.

Skal du indberette moms, er der nogle helt konkrete moms-frister, der varierer afhængigt af, om du skal indberette moms månedligt, kvartalsvist eller halvårligt.

De fleste mindre virksomheder skal indberette moms kvartalsvist, og her er de gældende moms-indberetningsfrister og seneste godkendte betalinger altid i starten af måneden tre måneder efter, kvartalet er afsluttet.

1. KVARTAL

Afretningsperiode: 1. januar – 31. marts 2020

Indberetnings- og betalingsfrist: 2. juni 2020

2. KVARTAL

Afregningsperiode: 1. april – 30. juni 2020

Indberetnings- og betalingsfrist: 1. september 2020

3. KVARTAL

Afregningsperiode: 1. juli – 30. september 2020

Indberetnings- og betalingsfrist: 1. december 2020

4. KVARTAL

Afretningsperiode: 1. oktober – 31. december 2020

Indberetnings- og betalingsfrist: 1. marts 2021

KONTAKT MIG OG FÅ HJÆLP TIL INDBERETNING TIL SKAT I GREVE & OMEGN

Få hjælp til indberetningen – ring til mig på: 29 62 26 30 eller skriv til: pk@planadm.dk.

KAN JEG HJÆLPE DIG?

Kontakt mig og få et uforpligtende tilbud på at klare din administration og regnskab.

    Du er også velkommen til, at kontakte mig på:

    +45 29 62 26 30

    • “Jeg har været utrolig glad for Pernille som nyopstartet selvstændig.
      Hun er god til at forklare det man ikke lige selv har styr på med tal.
      Hun er meget kompetent og altid smilende og hjælpsom samt altid til at komme i kontakt med.
      Herfra skal lyde mine varmeste anbefalinger.”

      Maler H. Thennum.
    • “Pernille er super god til sit job, og vender hurtigt tilbage på spørgsmål og mails.
      Hun får tingene gjort i god tid, og alt er i den skønneste orden, og så er hun samtidig meget rar at samarbejde med.”

      Live Your Life
    • ”Det er en fornøjelse at samarbejde med Plan A. Jeg overlader trygt alt bogføring til Pernille, da jeg ved at hun har styr på det.
      Selvom Apopro vækster hurtigere, end jeg selv nogle gange kan følge med til, så får Pernille altid tingene gjort til tiden.”

      ApoPro
    • “Pernille har i perioden fra 2009 til 2016 været regnskabsansvarlig i Shoecare ApS. I hele perioden har Pernille udvist høj kompetence, professionalisme, ansvarlighed, stabilitet og loyalitet.
      Pernille besidder en god evne til at sætte sig ind i alle nye tiltag fra skat og det offentlige, hvilket jeg sætter stor pris på.
      Efter at Shoecare blev solgt til Goodstep AB Sverige, har Pernille startet egen virksomhed under Plan A, hvor jeg som direktør og Pernille, fortsat har et fremragende samarbejde, hvilket er til stor glæde for Goodstep AB.
      Hermed min anbefaling.
      Ønskes reference står jeg altid til rådighed.”

      Peter Charles Madsen, Managing Director NO-DK