Skip to main content
Plan A Administration & Regnskab: “Med Plan A, behøver du ingen plan b”

FORRETNINGSPROCESSER

Når der skal udføres regnskab, uanset om der er tale om momsregnskab og -indberetninger, årsregnskab eller en anden type regnskab. Så er det vigtigt, at de gældende frister bliver overholdt.

Jeg sørger altid for at overholde alle de deadlines, vi på forhånd aftaler, så du får indberettet din virksomheds regnskaber til tiden.

Dette forudsætter dog, at jeg modtager alle de konkrete bilag og andre informationer til den aftalte tid, så jeg kan nå at udføre mit arbejde inden for de gældende frister.

HAR DU NOGLE SPØRGSMÅL?

Har du nogle spørgsmål omkring de gældende frister på indberetningen af de forskellige regnskaber? Eller ønsker du at indgå en aftale med mig omkring, hvornår dit regnskab skal være færdigt?

Så er du meget velkommen til at kontakte mig.

Du kan enten ringe til mig på telefon: 29 62 26 30, men du kan også skrive til min e-mail: pk@planadm.dk eller udfylde min kontaktformular her på siden. Så vender jeg tilbage til dig så hurtigt som muligt.

KAN JEG HJÆLPE DIG?

Kontakt mig og få et uforpligtende tilbud på at klare din administration og regnskab.

    Du er også velkommen til, at kontakte mig på:

    +45 29 62 26 30

    • “Jeg har været utrolig glad for Pernille som nyopstartet selvstændig.
      Hun er god til at forklare det man ikke lige selv har styr på med tal.
      Hun er meget kompetent og altid smilende og hjælpsom samt altid til at komme i kontakt med.
      Herfra skal lyde mine varmeste anbefalinger.”

      Maler H. Thennum.
    • “Pernille er super god til sit job, og vender hurtigt tilbage på spørgsmål og mails.
      Hun får tingene gjort i god tid, og alt er i den skønneste orden, og så er hun samtidig meget rar at samarbejde med.”

      Live Your Life
    • ”Det er en fornøjelse at samarbejde med Plan A. Jeg overlader trygt alt bogføring til Pernille, da jeg ved at hun har styr på det.
      Selvom Apopro vækster hurtigere, end jeg selv nogle gange kan følge med til, så får Pernille altid tingene gjort til tiden.”

      ApoPro
    • “Pernille har i perioden fra 2009 til 2016 været regnskabsansvarlig i Shoecare ApS. I hele perioden har Pernille udvist høj kompetence, professionalisme, ansvarlighed, stabilitet og loyalitet.
      Pernille besidder en god evne til at sætte sig ind i alle nye tiltag fra skat og det offentlige, hvilket jeg sætter stor pris på.
      Efter at Shoecare blev solgt til Goodstep AB Sverige, har Pernille startet egen virksomhed under Plan A, hvor jeg som direktør og Pernille, fortsat har et fremragende samarbejde, hvilket er til stor glæde for Goodstep AB.
      Hermed min anbefaling.
      Ønskes reference står jeg altid til rådighed.”

      Peter Charles Madsen, Managing Director NO-DK